neděle 23. října 2016

Přibylo do knihovny! Září


Září nebylo příliš plodné, co se týče snahy o přecpání knihovny. Na čtení jsem neměla příliš času a na okukování knih v obchodech, anticích a na internetu už vůbec ne... Pár (doslova) kousků mi ale do police s novými/nepřečtenými knihami přibylo. 

Při brouzdání blogem jsem narazila na recenzi Starého krále ve vyhnanství. Zjistila jsem, že je v posledních pár výtiscích k sehnání za moc pěknou cenu v Levných knihách, ale bohužel ne na žádné prodejně, která je pro mě dostupná. Objednala jsem si a když už jsem na tom eshopu byla, tak jsem si prohlédla novinky...


... a objevila jsem poklad. Kniha o balonech a vzducholodích! Začínám mít radar na všechno, co by mohlo souviset s mojí novou zálibou - vrtání se ve všem, co souvisí se steampunkem. No a co si budeme nalhávat, tuhle knihu jsem potřebovala. Zatím jsem ji pouze prolistovala, ale obrazová dokumentace mě ohromila i na těch několika málo stránkách, do kterých jsem se zakoukala/začetla trochu déle.


Co vy a balony a vzducholodě? Také máte děsnou radost, když na obloze vidíte plující balon?

Žádné komentáře:

Okomentovat